چرا تبلیغات اینترنتی ؟

در عصری زندگی می کنیم که بطور پیاپی رسانه ای می میرد و رسانه های جدید بدنیا می آیند. هنگامی رادیو فراگیر شد و توانست نقش رسانه ای به خود بگیرد بلافاصله از سوی مدیران تبلیغات به عنوان رسانه ای موثر در اطلاعرسانی و پیشبرد کمپین تبلیغات بکار گرفته شد.
دهه اخیر دهه اوج گرفتن رسانه های مجازی است. رسانه هایی که در فضاهای الکترونیکی عرضه می شوند. وب سایتها، بازی های کامپیوتری و نرم افزارهای چند رسانه ای عمومی و تخصصی وسیله ای مناسب برای ایجاد ارتباط با مخاطب است، چرا که :

• امکان هدف گیری دقیق مخاطب در آن وجود دارد،
• توانایی بیشتری در اطلاع رسانی دارد،
• مخاطبین معمولآ از سطح علمی و فرهنگی بالاتری برخوردار هستند،
• روز به روز بر تعداد کاربران اینترنت افزوده می شود،
• هزینه مناسبی دارد،
• امکان نظارت و کنترل مستمر و بدون واسطه موجود است،
• یک محیط فراگیر و جهانی است.

 

انواع آگهی اینترنتی

گروه طراحان سپنتا با تجربه بسیار در محیط وب و همکار شبکه گسترده ای از سایت های موفق و پر ترافیک فارسی زبان، به شما امکان ارائه تبلیغات به صورت های زیر را می دهد :
تصویری : که بصورت عکسهای گرافیکی در ابعاد مختلف هستند.

متنی : مخصوص اطلاع رسانی دقیقتر و برای تشریح بهتر است.

با جایزه : در این حالت در سایت های شبکه تبلیغات گروه طراحان سپنتا مسابقه هایی به دلخواه شما مطرح می شود که پس از انتخاب برنده، جایزه آن از محصولات یا خدمات شرکت شما خواهد بود.

چگونه کار را آغاز کنیم؟

برای شروع به کار نیازی به داشتن سایت یا آشنایی با اینترنت ندارید. ما همه نیازهای شما را پاسخگو هستیم و به شما ثابت می کنیم که تبلیغات اینترنتی تا چه اندازه می تواند بر روند فروش محصولات یا خدمات شما موثر باشد.
ما به شما انواع روشهای تبلیغات و محاسبات مربوط به هزینه های آنرا آموزش می دهیم و برای شما تبلیغات شما را در هر سایتی که بخواهید (ایرانی یا خارجی) قرار می دهیم.
هدف ما موفقیت شما است و برای همین منظور بهترین و موثرترین روش را به شما پیشنهاد می دهیم. با تبلیغات ما می توانید محصولات و خدمات خود را نه تنها در تمام شهرهای ایران، بلکه در اقصی نقاط جهان معرفی کنید و با روشهایی که به شما خواهیم گفت آنها را بفروش برسانید.
ما تمامی نرم افزارهای لازم و سرویسهایی را که شما برای دریافت یا پرداخت پول از طریق اینترنت نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهیم و پنجره جدیدی بنام بازار سراسری کشوری یا جهانی را به روی شما خواهیم گشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *