دانلود جزوه راهنمای نگارش پیامک تبلیغاتی

علیرغم تاکید فراوان فعالان حوزه کسب و کارهای دیجیتال بر اهمیت محتوا و توجه ویژه ای که در چند ساله اخیر بر اهمیت محتوای دیجیتال شده است، متاسفانه منبعی از نظریه های کاربردی بصورت تجمیعی در این خصوص وجود ندارد و یا کمتر یافت می شود لذا اینجانب بر آن شدم بر اساس تجربیات چندین ساله خود در تولید و انتشار محتوای دیجیتال ( دیجیتال مارکتینگ ) بخشی از راهبردهای تولید و انتشار محتوای دیجیتال ( تدوین پیامک تبلیغاتی ) را در قالب جزوه ای کاربردی ارائه نمایم که امید است مورد توجه همکاران عزیز قرار گیرد و به پشتوانه همراهی و ارائه نظرات ارزشمند شما عزیزان همراه بتوانیم نسخه های بعدی این جزوه را با سرفصل های کاربردی تر به همراه مثال های مفهومی ارائه نماییم.

لینک دانلود جزوه تولید و انتشار پیامک تبلیغاتی – نسخه اول

یقینا جزوه حاضر دارای نقص ها و کاستی های متعددی است که امیدوارم بازخورد های مخاطبان عزیز در رفع کاستی ها و افزایش کیفیت نسخه های بعدی موثر باشد و بتوانیم گامی کوچک در ارتقاء کیفیت حوزه نشر دیجیتال برداریم.

محمد هادی بیات – زمستان ۹۶
روزنامه نگار، فعال حوزه فناوری اطلاعات، فرهنگ و رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *