خرید و پرداخت

ابتدا توصیه می شود کابران و مشتریان محترم مطالب و اطلاعات داده شده در سایت را با دقت مطالعه نمایند و در صورت بروز هرگونه ابهام از مشورت رایگان کارشناسان گروه طراحان سپنتا استفاده فرمایند.

پس از بررسی کارشناسان توسط کارشناس و یا مدیر فروش گروه قیمت بصورت شفاهی و نهایتا با پیش فاکتور رسمی به مشتری ارائه می گردد. پیش فاکتور بصورت حضوری ، ایمیل ، و یا فکس تحویل خریدار شده و لازم است دقیقا طبق زمان تعیین شده مبلغ به شماره حساب زیر واریز گردد.

شماره حساب جهت پرداخت مبالغ در پیش فاکتور و صورت حساب های فروش درج می گردد. در صورت تمایل برای اطلاع از سایر روش های پرداخت با واحد فروش و بازرگانی تماس حاصل فرمایید.

پس از پرداخت لازم است اسناد پرداخت اعم از فیش بانکی و یا شماره پیگیری و تاریخ و مبلغ پرداخت شده توسط فکس ، ایمیل و یا بصورت حضوری به دفتر این گروه ارائه گردد.

بعد از تایید پرداخت محصول و یا خدمات خریداری شده تحویل مشتری خواهد شد. نحوه تحویل بصورت حضوری و در محل دفتر گروه و یا پست سفارشی است که کد پیگیری ارسال بسته بصورت آنی با تلفن و یا پیامک به مشتری ابلاغ می گردد.

عموما محصولات بصورت پست سفارشی و یا پیشتاز ارسال می گردد و در صورت توافق مشتری برای ارسال یا پیک موتوری شهری و یا اتوبوس بین شهری مسئولیت دریافت سالم بسته بر عهده خریدار خواهد بود.