نحوه چت کردن در «وی‌چت»

در پست قبل برایتان توضیح دادیم که چگونه می توانید در “وی چت” عضو شوید و مختصری از نحوه کار با این برنامه را بررسی کردیم. حال می خواهیم با نحوه چت و گفت و گو در وی‎چت بیشتر آشنا شویم:

گفتیم که بعد از عضویت در وی‌چت اولین صفحه‌ای که برایتان ایجا می‌شود صفحه زیر است که در قسمت پایین آن چهار گزینه وجود دارد.

1

برای شروع چت و گفت‌و‌گو لازم است که از قسمت Contacts فردی را انتخاب کرده و با اشاره ای بر روی اسم او وارد صفحه اش شوید تا شکل زیر برایتان نمایان شود.

2

 برای آغاز گفت و گو گزینه Message را فشار دهید. تا صفحه زیر باز شود.

1386753902931

برای نمایان شدن کیبورد و امکان تایپ کردن پیغامتان فقط کافی است اشاره ای بر روی صفحه سفید رنگی که مکان نما بر روی آن قرار دارد داشته باشید تا صفحه زیر برایتان باز گردد.

1386756572694

بعد از این که پیام تان را نوشتید دکمه ارسال را بزنید تا پیام تان فرستاده شود. جالب است بدانید که با نوشتنI Miss You  یا MISS YOU دستگاه طرف مقابل پر از ستاره و با نوشتن  HAPPY BIRTHDAY یا BIRTHDAYصفحه گوشی طرف مقابل تان پر از کیک می شود.این بخش علاوه بر نوشتن پیام متنی قابلیت های دیگری نیز دارد. دکمه + که در سمت چپ گوشی تان قرار دارد را فشار دهید تا این صفحه برایتان ظاهر شود.

1386757201611

emoticon

Emoticon: در این بخش شکلک ها و استیکر های متنوعی وجود دارد که می توانید برای جذاب شدن مکالمه تان از آن ها استفاده کنید. با ورود در این بخش و اشاره ای بر روی گزینه+ می توانید در صورت وجود استیکرهای جدید را نیز دانلود نمایید.

image

Image: در این بخش می توانید با Take Photo همزمان عکس بگیرید و ارسال کنید و هم این که با Choose Photo از گالری تصاویرتان عکس انتخاب و ارسال نمایید.

video

Video: در این بخش می توانید همزمان فیلم گرفته و ارسال کنید و یا فیلمی از گالری تان انتخاب کرده و ارسال نمایید.

location

Location: در این بخش می توانید نقشه مکانی را که در آن قرار دارید برای دیگران ارسال کنید.

name call

Name Card: در این قسمت می توانید صفحات دوستان تان را در وی چت به افراد دیگر توصیه و پیشنهاد کنید.

favorite

Favorite: در این بخش می توانید عکس ها و متن هایی که در گفت و گوهای قبلی تان در لیست مورد علاقه های تان ذخیره کرده اید را برای دیگران ارسال کنید. برای این که عکس یا متنی به لیست مورد علاقه هایتان اضافه شود کافی انگشت تان را حدودا ۳ ثانیه بر روی آن نگه دارید تا صفحه ای با گزینه Favorite نمایان شود. این گزینه را بزنید تا عکس یا متن به لیست مورد علاقه هایتان اضافه گردد و بتوانید آن را برای دیگران ارسال کنید.

walkie talkie

Walkie Talkie : با فعال کردن این بخش گوشی شما همانند یک بیسیم عمل می کند و می توانید با دوستان تان صحبت کنید.

voice call

Voice Call:در این بخش می توانید با دیگران تماس های صوتی رایگان(اینترنتی) داشته باشید.

video call

Video Call: در این قسمت می توانید تماس تصویری رایگان (اینترنتی) با دیگران داشته باشید.

 در پست های بعد با دیگر قابلیت های این اپلیکیشن بیشتر آشنا خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *