مقایسه تعرفه اپراتورهای موبایل

نظر به ارائه‌ی طرح‌های رقابتی برای مشترکان اپراتورهای تلفن همراه، چندی است که تعرفه‌ی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل برای مشترکان سیم‌کارت دائمی و اعتباری تغییر یافته است.

به گزارش خبرنگار سیتنا، نظر به ارائه‌ی طرح‌های رقابتی اپراتورهای تلفن همراه در کشور و از آنجاکه مشترکان سیم‌کارت دائمی و اعتباری اپراتورها همواره به دنبال برخورداری از پایین ترین تعرفه‌ی مکالمات هستند، لذا نسبت به مقایسه‌ی تعرفه‌ی مکالمه‌ی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل اقدام کردیم.

بررسی تعرفه‌ی مکالمه‌ی اپراتورها برای مشترکان سیم کارت های دائمی

در همین راستا، تماس صوتی درون شبکه‌ی رایتل برای مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی این اپراتور ۲۹۹ ریال در دقیقه، ایرانسل ۳۳۳ ریال در دقیقه و همراه اول ۵۷۰ ریال در دقیقه است.

همچنین تماس صوتی با تلفن ثابت برای مشترکان سیم‌کارت دائمی رایتل هم ۲۹۹ ریال در دقیقه، برای مشترکان دائمی ایرانسل ۳۳۳ ریال در دقیقه و برای مشترکان دائمی همراه اول ۵۷۰ ریال در دقیقه می باشد.

در همین حال، تماس صوتی برون شبکه‌ی رایتل برای سیم‌کارت‌های دائمی ۲۹۹ ریال در دقیقه، ایرانسل ۳۳۳ ریال در دقیقه و همراه اول ۶۲۵ ریال در دقیقه است.

در نهایت می توان گفت که مشترکان سیم‌کارت دائمی رایتل با تعرفه‌ی ۲۹۹ ریال در دقیقه از پایین ترین تعرفه‌ی مکالمه (درون شبکه، برون شبکه و تلفن ثابت) برخوردار می باشند.

بررسی تعرفه‌ی مکالمه‌ی اپراتورها برای مشترکان سیم کارت های اعتباری

تماس صوتی درون شبکه‌ی رایتل برای مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور ۴۹۹ ریال در دقیقه، ایرانسل ۶۶۹ ریال در دقیقه و همراه اول ۶۷۰ ریال در دقیقه است.

همچنین تماس صوتی با تلفن ثابت برای مشترکان سیم‌کارت اعتباری رایتل ۵۹۹ ریال در دقیقه، برای مشترکان اعتباری ایرانسل ۷۹۹ ریال در دقیقه و برای مشترکان اعتباری همراه اول ۶۷۰ ریال در دقیقه می باشد.

در همین حال، تماس صوتی برون شبکه‌ی رایتل برای سیم‌کارت‌های اعتباری ۵۹۹ ریال در دقیقه، ایرانسل ۹۲۹ ریال در دقیقه و همراه اول ۹۳۷ ریال در دقیقه است.

در نهایت می توان گفت که مشترکان سیم‌کارت اعتباری رایتل از پایین ترین تعرفه‌ی مکالمه (درون شبکه، برون شبکه و تلفن ثابت) برخوردار می باشند.

رایتل دارای پایین ترین تعرفه در سیم کارت های دائمی و اعتباری

به عبارت دیگر، مشترکان سیم‌کارت دائمی رایتل با تعرفه‌ی ۲۹۹ ریال در دقیقه از پایین ترین تعرفه‌ی مکالمه (درون شبکه، برون شبکه و تلفن ثابت) نسبت به مشترکان دائمی دو اپراتور دیگر برخوردارند و مشترکان سیم‌کارت اعتباری رایتل هم با تعرفه‌ی ۴۹۹ ریال در دقیقه برای تماس درون شبکه و ۵۹۹ ریال در دقیقه برای تماس بروش شبکه و تلفن ثابت از پایین ترین تعرفه‌ی مکالمه در مقایسه با مشترکان اعتباری دو اپراتور رقیب برخوردار می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *