معرفی نرم افزار SMS تحت ویندوز

فروش و اجاره نرم افزارهای ارزان قیمت و نیز حرفه ای برای ارسال و دریافت پیامک

نرم افزار سیستم دریافت و ارسال پیام کوتاه از دیگر محصـولات این موسسـه می باشد که دارای ویژگی های فراوان و منحصر به فردی در دریافت و ارسـال پیـام کوتـاه بدون نیاز به Control Panel های تحت اینترنت و یا راه اندازیSMS Server می باشد.این سیستم در هر حرفه و شغلی که دارای مخاطبینی به صورت ثابت یا دوره ایی مرتبط با موضوع آن شغل باشد باعث ایجاد تعامل و ارتباط دو طرفه سریع در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه میشود. بنابراین با استفاده از این نرم افزار ضمن معرفی خدمات و محصولات به صورت کاملا هدفمند با کمترین هزینه به مخاطبین خود ، از طرف آنها نیز میتوانید در کار خود بازخورد یا فیدبک مناسب دریافت نموده و فعالیت حرفه ایی خود را گسترش دهید.برای استفاده از این برنامه آنچه نیاز دارید صرفا یک دستگاه کامپیوتر و یک گوشی موبایل با قابلیت اتصال به کامپیوتر است.

نرم افزار SMS تحت ویندوز

ارسال گروهی و دریافت SMS : ارسال انبوه SMS با متن دلخواه ، ایجاد خودکار شماره ی تلفن همراه برای ارسال SMS جهت تبلیغات و …..

SMS های پردازشی : تحریک مخاطبان جهت پاسخگویی ، گفتگو ، پرسش و پاسخ ، مشاوره ، کسب اطلاعات و ….

برای مثال شرکتی که فروش محصول دارد، شماره ی ۱ را برای معرفی آخرین محصولات تعیین ، شماره ی ۲ جهت اطلاع از نحوه ی فروش و نمایندگی ها ، شماره ی ۳ را جهت اطلاع از گارانتی و پشتیبانی محصول —- زمانی که مخاطبان شماره ی ۱ را به شماره ی SMS شما بزنند ، اطلاعات آخرین محصولات به صورت خودکار برایشان ارسال می شود و ……

نظر سنجی و مسابقه : دقیقا مانند برنامه های تلویزیونی مثل برنامه ی ۹۰ ، شب شیشه ای و …. که از قابلیتهای نرم افزار می باشد .

به همراه آرشیو از کلیه ی SMS های ارسال و دریافتی شما .

به همراه گزارش از ارسال SMS : که گزارش ارسال موفق ، ناموفق در دریافت (خاموش بودن تلفن همراه مخاطب ) و …. را نمایش می دهد.

1 دیدگاه در “معرفی نرم افزار SMS تحت ویندوز

  1. مسعود گفت:

    با سلام
    من به یک نرم افزار نیاز دارم که از ماژول فرستنده لسئ به نام ماژول sim900 پیامکهای مشخصی را دریافت کند و پس از دریافت آن هر پیامک را که متشکل از یک سری کدهای مشخص است به یک متن مشخص به زبان فارسی ترجمه کند.
    تلفن من ۰۹۳۹…
    من این نرم افزار را برای پروژه دانشگاهی نیاز دارم
    متشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *