مراحل طراحی وب با CMS

ثبت دامنه : ثبت دامنه یا ثبت دامین ، ثبت آدرس اینترنتی به صورت www.yourname.com است ، این آدرس پس از ثبت به صاحب نام تعلق داشته و امکان اخذ مجدد آن در زمان مشخصه برای هیچ شخص حقیقی و حقوقی وجود نخواهد داشت.

طراحی صفحات وب : طراحی وب سایت توسط تیم طراحی با تکنیکها و نرم افزارهای روز دنیا اجرا می گردد. طراحی سایت با در نظر گرفتن بخش معماری اطلاعات ، طراحی عناصر تصویری و گرافیک و برنامه نویسی انجام می گردد.

میزبانی وب سایت ( هاستینگ ، هاست ) : پس از ثبت آدرس و طراحی سایت ، به یک یا چند سرویس دهنده جهت نگهداری و ارائه اطلاعات سایت نیاز می باشد که این امکان بروی سرورهای سباهاست در آمریکا مهیا می گردد. این سرویس به همراه پست الکترونیک به تعداد مورد نیاز و آمار بازدید کنندگان با جزئیات کامل مراجعات به سایت ارائه می شود.

راهکارهای تجارت الکترونیک : مشاوره و ایجاد بستری مناسب جهت خرید و فروش کالا و خدمات ، بصورت مجازی روی سایت  از دیگر خدمات ما می باشد.

توسعه کاربری سایت : افزایش آمار بازدید کنندگان و توسعه حضور شرکتها و موسسات بر روی اینترنت که خدمات زیر را شامل می شود :

الف: ثبت در موتورهای جستجو (Search Engine Submission  )

ب :  تبلیغات اینترنتی در سایتها ی پر بیننده (Banner Advertising  )

پ :  تبادل تبلیغات ( banner exchange )

سیستمهای مدیریت محتوا : CMS به مفهوم سیتم مدیریت متون می باشد که مجموعه ای از ابزارها که برای درح، ویرایش و حذف اطلاعات از یک وب سایت طراحی شده است . بطورکلی برای کاربران یک CMS نیازی به دانش فنی جهت ایجاد صفحات وب نمی باشد.که این قابلیت قابل ملاحظه ای برای اینگونه نرم افزارها می باشد.

مزایا:
– بدون نیاز به دانش فنی جهت ساخت صفحات و مدیریت آن
– استفاده آسان
– قابل انعطاف و اعمال تغییرات جدید به آسانی
– مطابق با استانداردهای وب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *