مدیریت محتوای وب – CMS

طراحی ، اجرا و بهینه سازی سیسام های مدیریت محتوا

نرم افزار مدیریت محتوای وب سایت یا CMS که برگرفته از عبارت (Content Management System) است ، نرم افزاری است جهت ایجاد ، ویرایش و نگهداری وب سایت های مختلف با کاربردهای متفاوت . این نرم افزارها با کاربریهای عمومی و اختصاصی طراحی و به بازار عرضه می شوند .

این نرم افزار ها علاوه بر ایجاد ، ویرایش و نگهداری وب سایت ، شامل امکانات دیگر برای کنترل گردش اطلاعات ، مدیریت کاربران و خدمات وب سایت و دهها امکان دیگر که در عین سهولت استفاده ، بهترین بازدهی نهایی را برای کاربران حاصل نماید .

کیفیت عملکرد ، کاهش هزینه های طراحی اختصاصی ، سرعت در ایجاد پایگاه های جدید و به روز رسانی اطلاعات قبلی از مهمترین پرامترهای ایجاد این نرم افزار ها است .

سیستمهای مدیریت محتوا : CMS به مفهوم سیتم مدیریت متون می باشد که مجموعه ای از ابزارها که برای درج، ویرایش و حذف اطلاعات از یک وب سایت طراحی شده است . بطورکلی برای کاربران یک CMS نیازی به دانش فنی جهت ایجاد صفحات وب نمی باشد.که این قابلیت قابل ملاحظه ای برای اینگونه نرم افزارها می باشد.

مزایا:

بدون نیاز به دانش فنی جهت ساخت صفحات و مدیریت آن
استفاده آسان و محیط کاملا فارسی
قابل انعطاف و اعمال تغییرات جدید به آسانی
مطابق با استانداردهای وب
آموزش اولیه جهت کاربری آسان و بهینه سیستم
پشتیبانی شبانه روزی جهت پاسخ به سوالات و ابهامات احتمالی شما
سیستم مدیریت محتوا با محیطی کاملا فارسی ( مدیریت و کاربری فارسی )
قابلیت توسعه برای معرفی و عرضه محصولات و خدمات و کاربردهای لازم
بدون نیاز به داشتن دانش طراحی وب و مناسب برای تمام کاربری ها
تحویل پنل هاستینگ با کلیه امکانات و اختیارات کاربری
ثبت دامنه دلخواه شما ( .ir or .com or .net or … )
فضایی معادل ۱۰۰ مگابایت
پشتیبانی شبانه روزی و در تمامی روزهای سال
تحویل در اسرع وقت
تخفیف ویژه برای تمدید مدت دامنه و میزبانی
مشاوره رایگان در زمینه بهینه سازی محتوای سایت شما

· امکان اضافه سازی امکانات جذاب و کارا و باورنکردنی به سایت با حداقل هزینه و زمان

طراحی و راه اندازی انواع سایتها و فروشگاه های اینترنتی (CMS)

(سازمانها، ادارات، شرکتها، فروشگاهها و دیگر مراکز دولتی و غیر دولتی)

الف) ویژگیها و امکانات سایت اینترنتی

(شما می توانید بر اساس نیاز خود، همه یا برخی امکانات زیر را انتخاب نمایید:)
– سیستم مدیریت وبلاگ
– سیستم ایجاد و مدیریت فروشگاه آنلاین
– سیستم مدیریت انجمن های گفتگو
– سیستم مدیریت خبرگزاری
– سیستم وبلاگ دهی رایگان
– سیستم گالری تصاویر
– سیستم حراجی آنلاین
– سیستم چت روم
– سیستم آموزش مجازی و الکترونیکی
– سیستم ارسال SMS
– سیستم جوکستان
– سیستم نظرسنجی آنلاین
– سیستم ارسال ایمیل
– سیستم مسابقه آنلاین(الکترونیک) و رتبه بندی و اعلام برندگان
– سیستم آزمون آنلاین با امکان تصحیح وآمار گیری
– مدیریت صفحات نامحدود
– ایجاد منو وزیر منو نامحدود
– مدیریت آگهی ها
– مدیریت دانلودها
– آرشیو مقالها
– مدیریت لینکها
– نظر سنجی
– وضعیت آب و هوا
– مدیریت فایلها و شاخه ها
– مدیریت محصولات
– مدیریت CSS
– مدیریت گالری تصاویر ، فیلم و …
– مدیریت اعضاء‌ و ثبت نام
– مدیریت پرسش و پاسخ
– مدیریت اخبار و آرشیو خبرها
– مدیریت خبرنامه ها و گروههای خبری
– صندوق انتقادات و پیشنهادات
– آمار سایت گرافیک
– تقویم و مناسبتها
– گزارشات و ارسال
– تنظیمات کنترل پنل
– خروجی PDF
– خروجی چاپ
– بلاک بندی سایت
– خروجی Excel
– تنظیمات امنیتی
– جستجوگر متن در سایت
– پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات سایت
– متون متحرک
– انیمیشن بدون استفاده از نرم افزار فلاش
– مدیریت پوسته ها
– ارسال کارت پستال
– انجمن و تالار گفتمان
– ارسال پیام خصوصی مدیران
– مدیریت مقالات
– مدیریت لینک به سایت
– مدیریت بانک اطلاعاتی

ب) فروشگاه اینترنتی :

۱) امکانات و قابلیتها:

– کاملا بهینه برای موتورهای جستجو و ایندکس شدن تمامی صفحات در مدت کوتاه
– پشتیبانی کامل از کارتهای تحت شتاب با ذخیره رسید دیجیتالی برای مدیر و کاربر
– امکان فروش محصولات مجازی (فایل، پین کد، اکانت، username , password کارت اینترنت، شارژ ایرانسل، تالیا و…) ارسال خودکار پین به کاربر
– امکان ثبت فیش بانکی برای هر سفارش یا افزایش به اعتبار داخلی هر عضو
– خرید از اعتبار داخلی اعضا قابل تعیین توسط مدیر سایت
– امکان تعریف روش های مختلف پرداخت قابل انتخاب برای کاربر هنگام تکمیل سفارش
– امکان تعریف روش های مختلف ارسال و هزینه مربوطه، قابل انتخاب برای کاربر هنگام تکمیل سفارش
– پشتیبانی کامل از تاریخ شمسی و میلادی قابل انتخاب توسط مدیر در تنظیمات
– قالب و شکل ظاهری کاملا قابل تغییر بعلاوه ۵ قالب موجود
– تعریف پارامترهای مختلف برای هر محصول
– تغییر لحظه ای قیمت در صورت نیاز بر اثر تغییر یکی از پارامترهای محصول توسط کاربر
– ارسال پیام کوتاه (SMS) به مدیر سایت هنگام دریافت سفارش
– ارسال ایمیل به کاربر و مدیر سایت هنگام دریافت سفارش
– تعریف تعداد دلخواه وضعیت سفارش
– پیگیری وضعیت سفارش توسط کاربر
– حذف، اضافه، سفارشی سازی و تعیین اجباری بودن یا نبودن موارد فرم ثبت نام
– ویرایش قیمت، تعداد موجود در انبار و اطلاعات دیگر محصولات داخل یک دسته بندی به صورت یکجا (بدون نیاز به ویرایش تک تک(
– ورود یکجای محصولات و دسته بندی ها از فایل اکسل
– پرداخت سریع بدون ثبت نام
– تغییر خودکار سایز تصاویر در سرور
– نسخه قابل چاپ
– فاکتورهای قابل پرینت
– تعیین تعداد محصولات در صفحات، ردیف ها و ..
– تعیین حداقل جمع مبلغ سفارش
– کنترل مقدار موجودی

۲) محصولات و دسته بندی ها:

– تعریف دسته ها و زیر دسته ها به تعداد نا محدود
– نمایش اقلام داخل زیر دسته ها به صورت تصادفی در دسته های بالاتر
– اختصاص آیکون مربوط به هر دسته و زیر دسته
– توضیحات برای هر دسته بندی
– توضیحات و کلید واژه های موتورهای جستجو برای هر دسته بندی
– تعریف پارامترهای مختلف برای هر محصول
– امکان مقایسه محصولات با یکدیگر
– جستجوی پیشرفته و ساده
– تعریف تعداد نامحدود محصول
– قراردادن یک محصول در دسته بندی های مختلف
– اختصاص کد محصول
– کنترل موجودی انبار
– قیمت قبلی و قیمت فعلی
– مقدار وزن و هزینه جداگانه ارسال برای هر محصول
– تعیین حداقل تعداد سفارش از یک محصول
– تعریف توضیحات کامل و مختصر محصول
– تعریف کلید واژه ها و توضیحات موتورهای
– جستجوی جداگانه برای هر محصول
– امکان تخصیص تصاویر مختلف (از زاویه های گوناگون) به یک محصول
– فعال یا غیر فعال نمودن محصول
– فروش محصولات مجازی (فایل و یا پین کد، اکانت، …)
– تعیین ردیف نمایش برای محصولات و دسته بندی ها
– تعیین محصولات برتر
– نمایش محصولات جدید، پر بازدید و پرفروش
– تعریف و نمایش اقلام مرتبط به هر محصول
– ویرایش قیمت، تعداد موجود در انبار و اطلاعات دیگر محصولات داخل یک دسته بندی به صورت یکجا
– حذف تمامی محصولات یک دسته بندی به صورت یکجا
– امتیاز به محصول توسط کاربران
– نظرات کاربران برای محصول به صورت انجمن کوچک (Forum)
– فرم سوال در مورد هر محصول کنار آن
– جستجوی محصولات در پنل مدیریتی

۳) مشتریان و سفارشات:

– ارسال خودکار ایمیل به مشتری و مدیر سایت هنگام دریافت سفارش
– آرشیو تمامی سفارشات
– تعریف فیلد های دلخواه برای فرم ثبت نام
– تغییر فرم ثبت نام از بخش مدیریتی
– تعریف وضعیت های مختلف سفارش
– ارسال خودکار ایمیل در هنگام تغییر وضعیت سفارش
– مشاهد لیست مشتریان و مشخصات آنها
– خبرنامه وب سایت
– ورود اعضای خبر نامه از فایل متنی برای ارسال ایمیل انبوه
– تعریف گروه های مختلف مشتریان
– اختصاص تخفیف بر اساس گروه مشتریان یا مقدار سفارش
– امکان بازاریابی اینترنتی (به صورت بنر) و اعطای پورسانت به بازاریابان
– تخصیص اعتبار به هر کاربر

۴) پرداخت و ارسال:

– پرداخت توسط کارتهای بانکی (عضو شتاب) داخلی
– پرداخت توسط کارتهای اعتباری بین المللی ) ویزا، مستر کارد و …)
– پرداخت از اعتبار موجود حساب کاربری
– ثبت فیش بانکی
– تعریف روش های مختلف ارسال یا حمل و نقل (قابل انتخاب توسط کاربر(
– تعریف روش های پرداخت مختلف (قابل انتخاب توسط کاربر(
– تعریف واحد های مختلف پول و محاسبه اتوماتیک

۵) کاربران:

– حسابهای کاربران
– ویرایش پرو فایل شامل نام، نام خانوادگی، رمز عبور و …
– ویرایش نشانی
– مشاهده آرشیو سفارشات، زمان و وضعیت آنها
– گزارش ورود و خروج و IP کاربر با همان نام کاربری
– ذخیره اقلام در سبد خرید از بازدید قبلی کاربران ثبت نام شده
– ذخیره تنظیمات کاربر

۶) امنیت:

– امنیت بسیار بالای اطلاعات
– تایید عضویت از طریق ایمیل
– نمایش کد امنیتی
– پرداخت مطمئن و امنیت بالای اطلاعات
– ذخیره نشانی IP کاربران (برای سفارشات(

۷) امکانات جانبی:

– ویرایشگرهای متن پیشرفته WYSIWYG
– تهیه ساده نسخه پشتیبان (backup) از اطلاعات فروشگاه از پنل مدیریت
– سیستم مدیریت محتوا داخلی
– سیستم اخبار داخلی
– تبادل لینک داخلی
– نظر سنجی
– فرم تماس با ما

هزینه :

هزینه نصب و راه اندازی سیستم وب پورتال کامل با امکانات پیشفرض پنج میلیون ریال می باشد که هزینه طراحی یک عدد قالب گرافیکی و نیز پشتیبانی یکساله و بروز رسانی رایگان هسته اصلی نرم افزار و هزینه یکساله ۱۰۰۰Meg فضای میزبانی و ثبت دامنه نیز جزو خدمات این بسته نرم افزاری می باشند.
هزینه نصب و راه اندازی سیستم وب پورتال کامل با امکانات پیشرفته هشت میلیون ریال و شامل همه امکانات پیشفرض و پیشرفته فوق الذکر مطابق شرح بالا می باشد.
در صورت استفاده از سایر سرویس دهندگان وب و دامنه ۱۰% از مبالغ فوق کاسته خواهد شد.
برای دوره های بعدی تمدید قرارداد نیز ۴۰% از مبلغ قرار داد اولیه جهت تمدید دامنه و میزبانی و قرارداد پشتیبانی اخذ می گردد.

سایر سیستمها :

هزینه نصب سیستمهای فروشگاهی آنلاین با امکانات کامل با احتساب هزینه میزبانی و دامنه و با شرایط فوق الذکر نیز چهار میلیون و پانصد هزار ریال می باشد.
هزینه نصب هر یک از سایر سیستمهای فوق الذکر ( سیستم وبلاگ شخصی ، آلبوم عکس ، تالار گفتگو ، دانلود و آپلود فایل ، دانشنامه و موتورهای جستجوی فرعی و مستقل و … ) با احتساب هزینه میزبانی و دامنه و با شرایط فوق الذکر نیز چهار میلیون ریال خواهد بود.

امکانات :

سیستم وب پورتال کامل با امکانات پیشفرض و پیشرفته به شرح ذیل ( پنل مدیریت کاملا فارسی ، نمایش عکس روز ، سیستم ارسال اخبار ، نظر دهی ، تقویم شمسی و تنظیمات زمانی برای ایران ، مدیریت محتوا ، مدیریت منو های اصلی و فرعی صفحات ، ثبت آمار روزانه و کلی با جزئیات ، لینکستان و شاخه لینکها ، جابجایی ماژولها و پنجره های کاربردی ، تالار گفتگوی کاملا فارسی ، نظر سنجی ، ساخت منو ها و صفحات سفارشی ، ارسال پیامهای خصوصی بین کاربران ، خروجی RSS ، قابلیت خواندن RSS از سایر پایگاههای اینترنتی ، قابلیت جستجو در تمامی محتوای سایت ، خروجی PDF و نسخه چاپی ، امکان ساختن گزینه های اضافی برای ثبت نام کاربران ، تعطیل کردن موقت سایت ، نقشه سایت ، نمایش وضعیت و پیش بینی آب و هوای منطقه ای به تفکیک هر شهر ، مدیریت دقیق و کامل کاربران و گروههای کاربری ، نمایش قسمتهای جدید از آخرین ورود کاربر ، سیستم پرسش و پاسخ و سوالات متداول ، مدیریت دانلودها در سایت ، دفترچه یادگاری میهمان ، ارسال ایمیل دعوت به عضویت ، مدیریت تبلیغات ، نمایش تبلیغات طبقه بندی شده ، ابزار مدیریت بانک اطلاعاتی ، منوی شناور ، ایمیل آسان به مدیریت سایت ، ارسال نامه گروهی به کاربران ، ساخت و ارسال خبر نامه ، سیستم وبلاگ ، اطلاع مدیر از فعالیتهای کاربران در سایت با ایمیل ، استفاده از صورتکهای جالب و زیبا ، ممنوع کردن کاربران از فعالیت در سایت ، گالری عکس ، منوی جستجوی دامنه ، امکان ثبت و نمایش خاطرات ، گالری دانلود ، سیستم گفتگوی آنلاین و چت باکس )و بنا به صلاحدید و درخواست مشتری ارائه و نصب می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان و نیز ورود به سیستم آزمایشی با ما تماس حاصل فرمایید.

شرایط :

قبل از تهیه هر بسته بصورت رایگان مشاوره ارائه می گردد تا بهترین بسته جهت کاربرد مور نظر ارائه گردد و حداکثر کارایی حاصل شود. و در صورت انتخاب بسته توسط مشتری و بدون توجه به مشاوره مجموعه هیچ مسئولیتی را در عدم کارایی نرم افزار مورد نظر و بروز مشکلات احتمالی نخواهد پذیرفت.
سیستمهای فوق الذکر بصورت جامع و کلی و نیز بصورت مجزا و بنابه درخواست مشتری قابل نصب خواهد بود.
در مورد سیستم وب پورتال جامع ، اطلاعات و آموزش بصورت مالتی مدیا قابل ارائه می باشد که به درخواست مشتری ارائه می گردد.
در مورد سایر بسته ها در صورت نیاز مشتری حتی الامکان طی زمان توافقی اسناد آموزشی تهیه و ارائه می گردد.
در صورت استفاده از خدمات سایر سرویس دهندگان میزبانی و دامنه و مشکلات مربوط به میزبانی و ثبت دامنه هیچ مسئولیتی متوجه مجموعه نیست و رفع عیب یا انتقال اطلاعات بروی سرویس دهنده جدید مستلزم پرداخت هزینه می باشد.
در صورت نصب امکانات یا پوسته گرافیکی غیر مجاز توسط کاربر و بدون هماهنگی با پشتیبانی مجموعه و نتیجتا بروز مشکلات مربوطه ، مجموعه مسئولیتی نخواهد داشت و برای رفع مشکل جدید هزینه مجدد دریافت خواهد شد.
در صورت سهل انگاری در نگهداری از کلمه و رمز عبور عواقب آن برعهده مشتری خواهد بود و در صورت بروز مشکل برای سرویس دهنده میزبان که بر اثر این امر تشخیص داده شود ، مشتری ملزم به پرداخت خسارت وارده می باشد. توصیه می گردد در ابتدای استفاده از سیستم رمز عبور تغییر یابد.
قالبهای گرافیکی به درخواست و انتخاب مشتری جهت موارد گوناگون بهینه می گردند که فقط برای یکبار این هزینه در جدول کلی هزینه های راه اندازی در نظر گرفته می شود و در صورت نیاز به طراحی امکانات و یا قالب گرافیکی اضافی یا جدید هزینه مجدد اخذ می گردد.
در ابتدای نصب سیستم ، اطلاعات و تنظیمات پیشفرض بارگزاری می شوند ولی ارسال اطلاعات و تنظیمات شخصی سایت بر عهده مشتری می باشد و در موارد لازم و نیز بسته به حجم اطلاعات و زمان مورد نیاز جهت ارسال اطلاعات و طبق توافق طرفین بابت ارسال اطلاعات و تنظیمات سایت توسط مجموعه هزینه دریافت می گردد.
کاربران و مشتریان ملزم به تهیه نسخه پشتیبان از بانک اطلاعاتی و فایلهای موجود بروی سرویس دهنده خود هستند و در صورت پاک شدن اطلاعات بر اثر خطاهای شخصی یا مشکلاتی که متعاقبا ایجاد خواهد شد هیچ مسئولیتی متوجه مجموعه نخواهد بود و در صورتی که تهیه نسخه شتیبان برعهده مجموعه سپرده شود هزینه های آن بصورت توافقی اخذ خواهد شد.
مجموعه متعهد به بروز رسانی رایگان و رفع نقص های نرم افزاری سیستم مدیریت محتوای کاربران از نسخه های قبلی به نسخه های جدیدتر طی مدت قرارداد پشتیبانی می باشد که این امر با اطلاع مشتری انجام خواهد پذیرفت ولی تهیه نسخه پشتیبان بعد از بروز رسانی بر عهده مشتری است.
گزارش خطاها و مشکلات سیستم از طریق ایمیل به آدرس sepantagroup@gmail.com بصورت ۲۴ ساعته و در تمامی ساعات شبانه روز و نیز بصورت تماس تلفنی با شماره ۰۹۱۲۲۱۱۸۴۴۱ در ساعات اداری انجام خواهد پذیرفت که مجموعه متعهد می گردد حداکثر ظرف ۱۲ ساعت بررسی و رسیدگی و گزارش نماید.
تمامی مشتریان ملزم به رعایت قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران می باشند و مسئولیت تمامی مطالب و موضوعات درج شده در سایت بر عهده ایشان می باشد و مجموعه در تشخیص تخلفات کاربران از قوانین موضوعه کشوری آزاد بوده و با کاربران متخلف بسته به مورد تخلف برخورد خواهد شد.

· مدت پشتیبانی فنی بنا به توافق طرفین از سه ماه تا یکسال قابل انتخاب و توافق خواهد بود و برای بازه های زمانی آینده ، تمدید قرارداد لازم می باشد.

بسته های سیستم مدیریت محتوا ( CMS ) کاملا فارسی با کاربردهای :

پورتالهای جامع سازمانی ( Web Portal ) ، آلبومهای عکس ( Photo Gallery ) ، تالارهای گفتگو ( Forum ) ، اتاقهای گفتگوی آنلاین ( Chat Rooms & Services ) ، سیستمهای دانلود و آپلود فایل و اطلاعات ( Download & Upload Services ) ، فرمهای ارسال آنلاین اطلاعات ( Mail Form ) ، دایرکتوری وب لینک ( WebLink ) ، سیستمهای تبلیغات ( Adv Services ) ، پایگاههای خبری و تحلیلی ( News ) ، سیستمهای وبلاگ ( Weblog Services & System ) ، موتورهای جستجوی فرعی و مستقل ( WebSearchEngin ) ، پنلهای ایمیل (Panel WebMail ) و سیستمهای دانشنامه ای ( WiKi ) و فروشگاههای آنلاین ( Online Shopping ) و سیستمهای ارائه میزبانی و دامنه به همراه جستجوی دامنه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *