راهکارهای منحصر بفرد میزبانی وب (هاستینگ)

چرا گروه طراحان سپنتا؟
هر شرکتی بدنبال آن است که بهترین میزبان وب را از میان صدها میزبان کوچک و بزرگ انتخاب کند. در اینجا ما تلاش داریم که شما را با گوشه هایی از امکانات منحصر بفرد این مجموعه آشنا کرده و این اطمینان خاطر را به شما بدهیم که با انتخاب گروه طراحان سپنتا مجموعه ای از امکانات میزبانی وب در اختیارتان قرار خواهد گرفت که امکان وجود آن در شرکتهای ایرانی و غیرایرانی به آسانی میسر نمی باشد.

سیستم میزبانی وب گروه طراحان سپنتا:
گروه طراحان سپنتا دارای یک سیستم کامل میزبانی وب می باشد. سرورهای هاستینگ گروه طراحان سپنتا برخلاف همکاران ما، بصورت cluster می باشند و از این بابت اطمینان حاصل می شود که سرویس هاستینگ شما فقط به یک سرور منفرد متکی نمی باشد. برای این منظور ما سرورهای متعددی برای مقاصد مختلف داریم. سرورهای ما شامل سرور اختصاصی mail، سرور اختصاصی بانک اطلاعاتی MS SQL، سرورهای اختصاصی مجزای DNS، سرور اختصاصی بانک اطلاعاتی MySQL، سرور اختصاصی آمارگیری و بالاخره سرور اختصاصی وب و FTP می باشند.

– این به چه معنا می باشد؟
این بدان معنی است که اگر برای مثال دسترسی به سرور آمارگیری به هر دلیلی موقتا قطع شود، بر روی مابقی سرویس ها تاثیر نخواهد گذاشت.

– دیگران چکار می کنند؟
اکثر شرکتهای میزبان وب، کلیه سرویسهای وابسته به یک مشتری را بر روی یک سرور تنظیم می کنند. مشکل آن سیستمها این است که اگر یکی از سرویسها بطور مثال سرویس وب برای سرور مشکل ایجاد کند و مثلا از ۱۰۰% منابع CPU استفاده کند، بقیه سرویس های دیگر مثلا سرویس پست الکترونیکی نیز تحت تاثیر قرار می گیرند.

خصوصیات منحصر بفرد:
گروه طراحان سپنتا از بهترین نرم افزارهای با مجوز (fully licensed softwares) استفاده می کند از قبیل Rockliffe Mailsite و Deepmetrix Livestats. که بدین ترتیب امکان ارائه دادن خصوصیات منحصر بفردی نظیر چند زبانه بودن که شامل فارسی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، چینی و بسیاری از زبانهای دیگر می باشد را فراهم می کند. همچنین می توان از سرویسهای سیستم مدیریت کارمندان(Employee Management System)، امضای شرکت(Company Signature) و تنظیمات دلخواه بر روی webmail که می توان لوگوی مشتری را برروی آن قرار داد، نام برد.

– این به چه معنا می باشد؟
این بدین معناست که شما خیلی از امکانات را دریافت می کنید که در جاهای دیگر آنها را دریافت نخواهید کرد. ما اولین مجموعه ای هستیم که UFT8 واقعی در وب میل فارسی، مدیریت کارمندان، امضای شرکت و تنظیمات دلخواه وب میل را ارائه می دهیم. ما از جایی تقلید یا الگو برداری نمی کنیم. ما مفیدترین نرم افزارها را تست می کنیم و برای مشتریان خود خریداری می کنیم. بنابراین شما می توانید اطمینان حاصل کنید که وب هاست شما براساس جدیدترین نرم افزارها راه اندازی شده است.

– دیگران چکار می کنند؟
بخاطر مسائل اقتصادی بعضی از همکاران ما از نرم افزارهای بدون مجوز و بدون پشتیبانی استفاده می کنند. اگر وب سایت شما هسته اصلی فعالیت شرکت شماست، بهتر است که راه مطمئنی را انتخاب کنید.

مالکیت فیزیکی:
گروه طراحان سپنتا یکی از معدود مجموعه های میزبانی وب در ایران است که مالک سرورهای خود می باشد و دارای اتاق سرور خصوصی خود در MCI Data Center در تورنتو کانادا می باشد.

– این به چه معنا می باشد؟
این بدین معناست که ما فقط به دسترسی از راه دور به سرورها محدود نیستیم، ما می توانیم بطور فیزیکی به اتاق سرورها برویم و سرورها را پشتیبانی کنیم. اگر مشکل سخت افزاری پیش آید، ما منتظر یک شرکت دیگر نمی مانیم تا مشکل ما را حل کند. ما مشکل را خودمان برطرف می کنیم. این یعنی قابلیت اطمینان بیشتر برای مشتریانی که به آن اهمیت می دهند.

– دیگران چکار می کنند؟
اکثر همکاران ما یک یا چند سرور اختصاصی را از شرکتهای دیگر در ایالات متحده یا کانادا اجاره می کنند و از راه دور و با دسترسی محدود با سرور کار می کنند.

امنیت شبکه:
بدلیل اینکه ما مالک تجهیزات خود هستیم، ما سرورهای هاستینگ خود را در یک شبکه اختصاصی کاملا امن قرار داده ایم.

– این به چه معنا می باشد؟
این بدین معناست که شبکه ما با شبکه شرکت دیگری مشترک نمی باشد، و تمامی سرورهای شبکه هاستینگ ما از نوع managed server می باشند که حمله کردن به شبکه از داخل برای مزاحمین آسان نمی باشد.

– دیگران چکار می کنند؟
از آنجاییکه اغلب همکاران ما سرورهایشان را اجاره می کنند، سرورهای آنها با بقیه سرورهای هاستینگ از یک شبکه، بطور مشترک استفاده می کنند. یعنی همه سرورها می توانند براحتی به شبکه حمله کنند و به اطلاعات حساسی که در سراسر شبکه رد و بدل می شود، دسترسی پیدا کنند.

دارای ۱۲۸ SSL
برروی وب میل و کنترل پنل وب میل گروه طراحان سپنتا و همه کنترل پانل های ما توسط SSL ایمن شده اند.

– این به چه معنا می باشد؟
این بدین معناست که شما می توانید با خیال راحت اطلاعات حساستان را بین مرورگر خود و سرورهای ما رد و بدل کنید بدون اینکه بخواهید نگران دزدیده شدن اطلاعات خود باشید.

– دیگران چکار می کنند؟
اغلب همکاران ما از وب میلها و کنترل پانلهای بدون امنیت استفاده می کنند. بدین معنی که اطلاعات خصوصی شماهنگامیکه در حال انتقال به سرور هستند، می توانند براحتی گرفته شوند. اگر شما در حال حاضر میزبانی سایت خود را از جای دیگری دارید، به صفحه ورود (Log in) وب میل یا کنترل پانل خود بروید و سپس بر روی صفحه کلیک راست کنید و properties آن را بگیرید. سپس بر روی certificate کلیک کنید تا مطمئن شوید که روی آن صفحه SSL فعال شده است یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *