تبلیغات مجازی

بلیغات اینترنتی ترکیبی از دو واژه “تبلیغات” و “اینترنت” است. تبلیغات یک حرفه شناخته شده برای اهل تجارت و مدیریت است، در مقابل، “اینترنت” در دنیا و ایران “جوان” است.
تبلیغات در رسانه های سنتی، برای شرکتهای تبلیغاتی یک امر روزمره است. مدیران سازمانهای بازرگانی، طبق برنامه ریزی قبلی و در جهت کسب موقعیت برند و نیز افزایش سهم خود از بازار در حال اجرای طرح تبلیغاتی خود هستند. آزانس های تبلیغاتی هرکدام غالبا در یک بعد از تبلیغات تخصص و تجربه موثرتری دارند. مثلا تبلیغات تلویزیونی (ساخت و پخش آگهی تلویزیونی) تبلیغات محیطی (مثل انواع بیلبوردها) یا تبلیغات چاپی.
از سوی دیگر در کار “اینترنت” و ارائه خدمات طراحی و برنامه نویسی سایتهای اینترنتی، شرکتهای متعددی فعال هستند. از کارگاههای دانشجوئی تا استودیوهای حرفه ای طراحی وب.
آنچه این وسط حلقه وصل تبلیغات به اینترنت، یعنی تبلیغات اینترنتی است، خود یک تخصص ویژه است به نام تبلیغات مجازی.

این مقدمه را نوشتیم تا بگوئیم که ما بعد از دو دهه فعالیت تبلیغاتی در رسانه های سنتی (صوتی – تصویری – کاغذی) وارد حیطه رسانه دیجیتال شده ایم. اینک با شناخت کافی از ویژگی های یک آگهی تبلیغاتی، تجربه کافی برای طراحی یک برنامه تبلیغاتی هدفمند و نیز آشنائی با توانائی ها و امکانات بیشمار رسانه های صفر و یکی، آماده خدمتگزاری در این حوزه هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *