تبلیغات با بلوتوث

این سیستم که بر طبق آخرین تکنولوژی روز طراحی و ساخته شده ، قادر است هر اطلاعات یا فایلی را اعم از فیلم ، کلیپ ،متن ، عکس ، آهنگ و … را تا محدوده ی ۱۰ و ۲۰ و ۵۰ و ۱۰۰ و ۲۰۰ و ۱۰۰۰ متر به طور اتوماتیک به تمامی تلفن های همراه که در این محدوده قرار دارند ، بدون در نظر گرفتن نوع گوشی با استفاده از تکنولوژی Bluetooth به صورت رایگان ارسال نماید
بعد از تهیه BlueSmart شما قادر خواهید بود به صورت شبانه روزی و بدون پرداخت حتی یک ریال سالیان طولانی به اطلاع رسانی و تبلیغات مفید بپردازید .

چرا BlueSmart را انتخاب می کنیم ؟

۱- از آنجایی که سیستم BlueSmart صد در صد در داخل ایران تولید می شود هم جهت وارد کردن سیستم های مشابه ارز ازکشور خارج نمی شود هم قیمت تمام شده این سیستم پایین تر از سیستم های مشابه خارجی است .
۲- سیستم BlueSmart دارای انعطاف پذیری بسیار زیادی می باشد . تمامی دستگاه های وارداتی که در ایران وجود دارند قابلیت هایشان غیر قابل ارتقاع است و قادر به Upgrade شدن نیستند و در راستای تحقق اهدافی که در سازمان ها و ادارات ایران برنامه ریزی می شود انعطاف پذیری کافی را ندارند ، و همچنین دارا ی ضعف های سخت افزاری و نرم افزاری بسیار هستند .
مثلا دارای حافظه ذخیره سازی بسیار کم ، قدرت پردازش بسیار پایین ، دارای ورودی های محدود هستند ، ولی از آنجایی که سیستم BlueSmart به دست مهندسین جوان و توانمند ایرانی ساخته شده ، از لحاظ ارتقاع و کارایی بسیار مستعد بوده و قابلیت های آن هر۳ ماه یک بار افزایش داده شده و به صورت رایگان در اختیار مشتریان مجموعه قرار داده می شود .
از آنجایی که در سیستم BlueSmart از سخت افزارهای کاملا استاندارد استفاده شده است قابلیت ارتباط با سیستم ها و کامپیوترهای دیگر به راحتی وجود دارد .

سیستم بلوتوث هوشمند (تبلیغات از طریق بلوتوث)–اطلاع رسانی و تبلیغات از طریق بلوتوث هوشمندIntelligent Bluetooth(جذاب، سریع، اثر بخش و بی هزینه(

اطلاع رسانی و تبلیغات از طریق بلوتوث هوشمند
)جذاب، سریع، اثر بخش و بی هزینه(

قابل استفاده در نمایشگاهها، اماکن و معابر عمومی، لابی سازمانها و ادارات و شرکتها، واحدهای اطلاع رسانی، تبلیغات و روابط عمومی ها، سالنهای کنفرانس، فروشگاهها، رستورانها، شعب بانکها و …..

۱- عملکرد :
این سیستم شامل یک نرم افزار است که بر روی رایانه شما نصب می شود و به کمک یک سخت افزار USB BlueTooth کوچک و ارزان قیمت می تواند کلیه موبایلهایی که بولوتوث آنها فعال می باشد را تا شعاع۱۰۰ ، ۲۵۰ ۱۰۰۰ متری حتی با وجود موانعی همچون دیوار، شناسایی کرده و دو گونه اطلاعات زیر را برای آنها ارسال نماید :
الف) ارسال خودکار اطلاعات تماس مورد نظر شما شامل: نام، تلفن، پست الکترونیک و وب سایت در موبایلهای شناسایی شده و ذخیره کردن خودکار اطلاعات مذکور در لیست تماس (List Contacts)
ب) ارسال خودکار هر گونه فایلهای متنی، صوتی و تصویری بر روی موبایلهای شناسایی شده در راستای تبلیغات و یا اطلاع رسانی

۲-  مثالهایی از موارد کاربرد :

  • نصب آن در یک سازمان و ارسال هر گونه اطلاعات مفید به مراجعین (طرح تکریم ارباب رجوع)
  • ارائه تبلیغات در داخل یک فروشگاه به صورت یک انیمیشن جذاب که به صورت همیشگی روی موبایل مشتری ذخیره می گردد.
  • استفاده در سالن کنفرانس به طوریکه قبل از شروع کنفرانس عناوین دستور کار کنفرانس بر روی موبایل حضار به شکل گرافیکی ارسال شود.
  • استفاده در نمایشگاهها جهت ذخیره خودکار اطلاعات تماس و کاتالوگ محصولات بر روی تلفن همراه بازدیدکنندگان امور فرهنگی شامل ارسال انیمیشنهای جذاب بر روی تلفنهای همراه با محتوای همراستا با مناسبت روز
  • ارسال خودکار انواع نرم افزارهای قرآنی، کاربردی و … ویژه تلفن همراه به مراجعین به عنوان هدیه و …

لطفا در صورت درخواست هرگونه اطلاعات بیشتر با شماره تلفن مجموعه تماس گرفته و یا درخواست خود را به ایمیل ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت به درخواست شما پاسخ داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *