معرفی و لینک دانلود سه برنامه شبیه ساز اندروید روی کامپیوتر

برنامه‌های شبیه‌ساز و مجازی‌سازی امروزه به سرعت در حال گسترش هستند. شبیه‌سازی و مجازی‌سازی به کاربران این امکان را می‌دهد تا با کمترین هزینه یا حتی به صورت رایگان محیط‌های متفاوت را تجربه کنند. در این بخش آموزشی قصد داریم ۳ برنامه شبیه‌ساز اندروید را برایتان معرفی کنیم. با زومیت همراه باشید.

برنامه‌های شبیه‌ساز نمونه کوچکی از مدل اصلی هستند که امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران می‌گذارند. در ساخت برنامه‌های شبیه‌ساز سعی شده است تا نزدیک‌ترین شباهت و کارایی نسبت به مدل اصلی به وجود بیاید، البته در مقایسه با مدل اصلی دارای نواقصی خواهند بود و نباید انتظار کار کردن همانند نسخه اصلی را از آنها داشته باشیم.

۱) YouWave: برنامه‌ای بسیار ساده و روان که اندروید ۴.۰.۴ را به صورت مجازی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. YouWave پس از دانلود یک هفته به طور رایگان قابل استفاده خواهد بود و پس از آن باید اکانت این مجموعه را خریداری کنید یا از نسخه‌های هک شده آن استفاده کنید. حداقل سیستم  سخت‌افزاری مورد نیاز برای استفاده از YouWave یک سیستم شامل پردازنده‌ی ۱.۶ گیگاهرتزی پنتیوم اینتل، ۱.۵ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۰۰ مگابایت حافظه‌ی داخلی است.

لینک دانلود YouWave

۲)blueStacks: این برنامه را شاید بتوانیم معروف‌ترین و پرکاربردترین شبیه ساز اندروید به حساب بیاوریم، مزیت این برنامه نسبت به سایر برنامه‌های شبیه‌ساز اندرویدی رایگان بودن آن است. برخلاف YouWave که تنها یک هفته می‌توان از آن به صورت رایگان استفاده کرد، BlueStacks حق استفاده نامحدود را در اختیار کاربران قرار می‌رهد. کاربران در استفاده از این برنامه می‌توانند به راحتی حس داشتن یک تبلت اندرویدی را از نزدیک تجربه کنند.

لینک دانلود BlueStacks

۳)Andy Emulator : یک شبیه‌ساز رایگان با محیطی بسیار کاربر‌پسند که به صورت رایگان اندروید آب‌نبات چوبی را در اختیار کاربران قرارمی‌دهد. در مقایسه با دو برنامه گفته شده در بالا، شبیه‌ساز اندروید بر روی Andy Emulator در سطح بسیار بالایی صورت گرفته است، بطوریکه شاید دانلود این برنامه کاربران را از خرید یک گجت اندرویدی بی‌نیاز کند. از امکانات این شبیه‌ساز می‌توان به پشتیبانی از پردازنده‌های ARM، استفاده از وب‌کم به عنوان دوربین و پشتیبانی آن از  سیستم‌عامل مکینتاش اشاره کرد. با همه این ویژگی‌ها تنها عاملی که می‌تواند کمی آزار دهنده باشد این است که Andy Emulator  نسبت به رقبای خود به حداقل سخت‌افزار قدرتمندتری برای اجرا شدن نیاز خواهد داشت.

لینک دانلود Andy Emulator

 

moghayese-virtual-android

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *