راهنمای ساخت email

شاید اکثر شما دوستان عزیز دارای پست الکتونیکی یا همان email باشید. معمولاً اکثر افراد برای ساختن email از سایتهای پورتال yahoo یا hotmail استفاده می کنند. ولی این سایتها در ازای فضایی که در اختیار شما قرار می دهند روی صفحات email شما تبلیغات می کنند. مثلا یاهو از email های شما را چک می کند و با توجه به موضوع email های شما برای شما تبلیغات می کند و سرویس hotmail هم برای خطوط ایران کمی کند است یعنی بدلیل استفاده از گرافیکهای گسترده هر چند حجم آنها کم است اما باز هم برای یک خط dial up سرعت پایین زمان نسبتاً زیادی برای باز کردن یک صفحه صرف می شود. برای حل این مشکل ما به شما یک سایت جدید معرفی می کنیم که می توانید بوسیله آن email شخصی خود را بسازید. و برای باز کردن صفحات email خود در این سایت پورتال زمان زیادی احتیاج ندارید. و وقت شما کمتر در اینترنت تلف می شود.

   این سایت پورتال که همانند یاهو خدمات زیادی ارائه می دهد myway نام دارد.

   اگر در ساختن emai تاره کار هستید یا می خواهید در کمترین زمان ممکن email خود را بسازید، می توانید مراحل زیر را برای ساختن email جدید خود طی کنید.

   برای شروع اینجا را کلیک کنید. بعد از لحظاتی صفحه اول سایت myway در برابر شما باز می شود که شبیه شکل زیر خواهد بود. همانطور که ملاحظه می کنید هیچگونه تبلیغاتی روی دیده نمی شود. بعد از ظاهر شدن صفحه روی گزینه My Email کلیک کنید.

راهنمای ساخت ایمیل

   بعد از آن صفحه زیر در برابر شما باز می شود که به صورت زیر خواهد بود در این صفحه در قسمت آبی رنگ اگر قبلاً email ای در این سایت ساخته باشید با در اختیار قرار دادن user name و password  وارد email خود شوید یعنی بعد از ساختن   email جدید خود باید از همینجا وارد آن شوید. اما برای ساختن email جدید باید روی لینک sign up now کلیک کنید.

راهنمای ساخت ایمیل

   بعد از کلیک روی این لینک صفحه زیر در برابر شما باز می شود که از شما یکسری اطلاعات می خواهد. در بالای صفحه در ضمن اینکه از شما خواسته شده اطلاعات خواسته شده را وارد کنید در داخل یک مستطیل تاکید شده است که «برخلاف سایر سایتهای پرتال اطلاعات  شما فروخته نخواهد» شد البته توصیه ما به شما اینست که اطلاعاتی را که از نظر شما خیلی حساس است در هیچ سایت پرتالی قرار ندهید. اولین چیزی که از شما خواسته شده است اسم کوچک شماست. بعد از آن باید user name خود را وارد کنید دقت داشت باشید که این همان آدرس email شما خواهد بود مثلاً اگر user name خود را yadbegir  انتخاب کنید آدرس email شما yadbegir@myway.com خواهد بود. بعد از وارد کردن user name نوبت می رسد به وارد کردن Password توجه داشته باشید آنچه به عنوان Password وارد می کنید کلمه یا عبارتی باشد که بتوانید به خاطر بسپارید. زیرا افراد زیادی email های خود را بخاطر فراموش کردن Password از دست می دهند. Password شما باید متفاوت از User name شما بوده و بین ۶ تا ۲۰ کاراکتر ( شامل حروف و اعداد و بعضی از علامتها ) باشد. بعد از آن در برابر Re-enter Password دوباره Password خود را وارد کنید. سپس نوبت می رسد به Password Hint که باید متفاوت از Password شما باشد. این گزینه زمانی لازم است که شما Password خود را فراموش کرده اید.در  قسمت بعدی از شما می خواهد یک سؤال را انتخاب کنید تا زمانیکه Password خود را فراموش کردید این سؤال از شما پرسیده شود. در قسمت بعدی جواب این سؤال را وارد کنید.

راهنمای ساخت ایمیل

 

   در همین صفحه در ادامه فرم در قسمت Zip/Postal Code باید کد پستی ۱۰ رقمی را که روی کارت ملی شما قرار دارد وارد کنید البته احتیاجی نیست که حتماً کد واقعی را وارد کنید. در پایین صفحه یک تصویر وجود دارد که برای امنیت بیشتر  فقط شما قادر به دیدن آن هستید و باید آنچه در این تصویر می بینید در پایین آن وارد کنید. سپس روی آیکون Finshed-Clickhere کلیک کنید.

راهنمای ساخت ایمیل

   سپس روی آیکون Finshed-Clickhere کلیک کنید. اکنون صفحه زیر در برابر شما گشوده می شود در این صفحه روی لینک

 Give me my free My Way Email Account!

   کلیک کنید.

 راهنمای ساخت ایمیل

 

   بعد از کلیک روی لینک بالا صفحه زیر در برابر شما گشوده می شود در این صفحه موافقتنامه بین شما و my way وجود دارد. خواندن محتویات صفحه شاید برای شما جالب باشد برای این منظور می توانید آنرا به صورت یک فایل TEXT  کپی کنید تا بتوانید سر فرصت آنرا بخوانید. اگر خواستید می توانید در برابر عبارت Email Address آدرس یک پست الکترونیک دیگر خود را بدهید تا User Name و Password شما را برایتان به این آدرس فرستاده شود البته شما به هیچ وجه مجبور نیستید  یک آدرس email در این قسمت وارد کنید. و میتوانید بدون توجه به آن روی آیکون Accept And continue کلیک کنید.

 

راهنمای ساخت ایمیل

   حالا وارد email خود شده اید و میتوانید از آن استفاده کنید آدرس آنرا در اختیار دوستانتان قرار دهید تا برای شما email بفرستند و همینطور که می دانید برای مشاهده email دوستانتان باید روی لینک Inbox کلیک کنید. اگر خواستید برای دوستانی که آدرس email آنها را دارید پیغامی بفرستید باید روی گزینه Compose Message کلیک کنید.

راهنمای ساخت ایمیل

   در این حالت My Way به عنوان پیش فرض ۱۰ مگابایت فضا در اختیار شما قرار می دهد و اگر این میزان فضا برای شما کافی نیست (که معمولاً کافی است) می توانید روی لینک

۱۲۵ MB Free Storage Upgrade

   کلیک کنید تا ۱۲۵ مگا بایت فضا در اختیار شما قرار گیرد.

   اگر قبلاً از یاهو استفاده کرده باشید حتماً تایید می کنید که سرعت بسیار مناسب تر است. با آرزوی موفقیت شما امیدوارم از email  جدید خود لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *